środa, 2 lipca 2014

bardzo tania półka na książki

Długo marzyły mi się tego typu półki... ale gdzie nie znalazłam to za jedną nie było taniej niż 49,9... więc za trzy sztuki to już jest ponad 150 zł, dochodzą jeszcze koszty przesyłki. Dlatego ściana długo była "goła". Aż pewnego dnia, będąc w moim ulubionym sklepie ( dobrze, że nie ma go w moim mieście, bo nie wiem jak zniósł by to mój portfel  a jeszcze bardziej mąż) natknęłam się na półkę na przyprawy.

Półkę zna chyba każdy- półka IKEA


Wystarczyło już tylko lekko ją przeczyścić, chociaż to nie jest aż tak konieczne i pomalować białą farbą do drewna, bezpieczną dla dziecka. I oto powstał efekt, 3 półki za niecałe 30 zł.  Półki mogą być naturalne, białe, różowe, niebieskie... zależy to tylko od Waszej wyobraźni:)





A tu inspiracje jakimi się kierowałam:



1 komentarz: